pátek 30. prosince 2016

Parfém Cherish

Ahojky :) Omlouvám se, že článek přidávám tak pozdě, ale dřív jsem to nestihla. Dneska bych vám ráda představila parfém s nádhernou květinovou vůni Cherrish.
 
Tento parfém se vyrábí od minulého roku, pod značkou Avon. Já osobně mám vůně od Avonu ráda. Vyberu si vůni která mi vyhovuje a nezaplatím tolik, jako za značkovou vůni od Armaniho.
 
S parfémem se bude dobře cítit asi každá. Jeho vůně není vlezlá, ani přehnaně silná. Je příjemná a intenzivní. Vůni cítím klidně celé dopoledne, pak ho pro jistotu přestříknu. Koupíte ho za cenu okolo 300-400 korun. Obsah balení je 50 ml. ( Koho to zajímá tak parfèm je vyroben v Polsku)
 
Co by jste měli v parfémi cítit?
Hlava- růžový pepř, květ třešně
Srdce- lilie, jasmín pravý (arabský)
Základ- santalové dřevo, bílé pižmo
 
Co se týká flakónku parfému, jsem nadšená. Na první pohled vás zaujme především to, že flakónek vypadá moderně a né lacině. Podle výrobců by jste měli v obalu vidět květ. Když se nad tím zamyslím, tak ano. Jde tam vidět struktura květu. Návrhář si s flakónkem vyhrál a navrhl ho i kvalitně. V předu je "nakreslen" nápis Avon Cherish a ani při pravidelným používáním se nápis nesmazal! Kryt, hlava, obal (říkejte si tomu jak chcete) parfému je vyroben z plastu. Čekala jsem, že se mi plast zničí, ale je to další čast parfému, která je vyrobena velmi kvalitně. Úplně nahoře v "hrdle", šličce, je vyražena značka Avonu.
 
Celkově musím vzhled i vůni parfèmu velmi pochválit. Pokud si plánujete koupit z vánočních peněz nový parfèm, tento vám vřele doporučuji :)
 
Výsledek obrázku pro avon cherish
(Fotka z Avonu. Nestihla jsem vyfotit vlastní :( )
Doufám, že se vám článek líbil. Pokud ano, budu velmi ráda když se přidáte k mým pravidelným sledovatelům :) (Stačí kliknout na tlačítko Pravidelný čtenář)
 
Jaký parfém používáze vy? Co říkáte na parfémy z Avonu?

Žádné komentáře:

Okomentovat