pondělí 7. listopadu 2016

Korektor Perfect Stay

Ahojky, vítejte u prvního článku na tomto blogu! Rozhodla jsem se vás ušetřit úvodních keců. :) Myslím, že mě i tento blog poznáte lépe časem. Doufám, že se vám blog bude líbit a budete ho rádi navštěvovat. :) Tak a teď už na samotný článek.

Rozhodla jsem se vám představit svůj momentálně používaný korektor. Tento korektor je Perfect Stay 10HR od "drogérkové" značky Miss sporty. Já si vybrala odstín 001 Light, který je z této řady korektorů nejsvětlejší.Jak už název napovídá, korektor by měl mít výdrž celých deset hodit a s tím musím souhlasit! Po jemném zapudrování vydrží korektor i více hodin. Korektor v sobě obsahuje jemné třpytky, které na kruhy pod očima působí perfektně. Korektor zakryje rovněž i červené tečky a menší pupínky. Na pleť skvěle přilne a neleze do poru. Vrásky nezvětšuje a na pleti vypadá přirozeně. Ani jeho balení se rychle nevypotřebuje. Bohužel vás musím upozornit, že jeho krycí schopnosti nejsou 100% jen tak 80% u hrubších nedostatků pleti což je podle mě, ale na klasický korektor (který nestojí ani stovku) skvělé. Jeho cena je do stovky, přesněji 75 Kč.

Co se týká vzhledu balení, jsem nadšená! Má klasické balení tekutého korektoru, ale čeho si vážím je to, že všechny nápisy na balení se nesloupavají. Většinou si mi na nejvíc používaných produktech smyly nápisy a potom bylo těžší dohledat přesný název. Balení má průhledný "zásobník" a růžový vršek a na "zásobníku" jsou stříbrné popisky. Jediná věc co mi vadí na balení je, že se neobtěžovali napsat kolik má balení ml.
 (Omlouvám se za fotku, příště už bude vlastní)
 
 
Shrnutí:
+k sehnání v drogeriích
+vyhovující odstíny
+dlouhá výdrž
+na pleti vypadá přirozeně
+neleze do poru
-u hrubších nedostatků hůř kryje
-není nikde napsané množství

Doufám, že se vám tato recenze líbila. Korektor vám musím vřele doporučit. :) Každý komentář mě nesmírně potěší a povzbudí :)

Máte nějaké zkušenosti s tímto korektorem? Používáte výrobky firmy Miss sporty? Jaký používáte korektor Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat