úterý 15. listopadu 2016

Odlakovač Nail polish remover - Coconut+papaya

Ahojky, dneska tady máme menší recenzi na skvělý odlakovač Nail polish remover
coconut+papaya.



Tento odlakovač je značky Essence. A cože je Essence zač?

Něco o značce:
Essence je značka pro mladé dívky. Jejich moto je: "Maximální kvalita, za minimální cenu."
Značka se na trhu objevila v roce 2002, původně německá společnost Cosnova Beauty. Tváří této značky není žádná slavná osobnost, ale Cosma. Cosma je kreslená dívka, která má představovat rozlišnost každé dívky, která si teprve hledá svůj vlastní styl. Její zakladatelé Christine Oster-Daum a Javier Gonzalez se seznámili při práci pro ohromný kosmetický gigant. V roce 2013 se Essence stala nejprodávanější značkou dekorativní kosmetiky. I tato značka má svou "sestru". Je jí rovněž slavná značka Catrice.

Musím se přiznat, že odlakovač jsem si nekoupila sama. Nestíhala jsem si zajít koupit odlakovač, a proto jsem pověřila kamarádku, která měla skvělý výběr! Odlakovač mě neoslovil jen svými vlastnosti při odlakování, ale i svou nádhernou vůní. Odlakovače jsem vždycky nesnášela, protože mi vadila jejich "vůně". Tento odlakovač je ale jiný. Po odlakování si nehty dlouho uchovají vůni kokosu s papayou a ani čistý odlakovač nesmrdí tolik jako obvyklý.

S tímto odlakovačem se mi pracuje výborně. Odlakuje velmi rychle, už po pár přejetích vatovým tamponkem. Často se mi stávalo, že po odlakování jsem měla nehty a kůžičku kolem nich vysušenou a musela jsem utrácet za krémy na nehtovou kůžičku, které nikdy nebyly nejlevnější. U tohoto odlakovače jsem se s tím nesetkala. Nevysušuje, spíše naopak. Hydratuje a nehty zůstávají krásně vyživené.

Nejvíc mě dostala asi jeho cena. Většinou jsem dávala za odlakovač tak 70 kč, aby byl aspoň trochu kvalitní.. Ale tento stál 29 Kč! Další důkaz toho, že cena se vždy nemusí odrážet od kvality produktu... Za tu cenu ho můžete zkusit :)

Tento odlakovač od Essence doporučuji všem, kteří pořád neumějí najít ten správný odlakovač, který by jim seděl.

Jak jste na tom s odlakovači Vy? Který je váš nejoblíbenější? V jakých cenových rozmezích si pořizujete odlakovače?

                                                                            Terez 

Žádné komentáře:

Okomentovat